نصب شبکه و راه اندازی شبکه توسط تیم حرفه ای تخصصی IT

شبکه‌ها از نظر اندازه و نوع متفاوت هستند اما الزامات اصلی آنها از جمله سرعت، قابلیت اطمینان و امنیت برای همه یکسان است. ما در وان سنتر می‌توانیم پکیج کاملی از شرایط نصب و راه اندازی شبکه اینترنت را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. تمام سخت‌افزار و نرم‌افزار لازم از جمله نصب کابل، پوشش کامل بی‌سیم، راه اندازی پچ پنل و امنیت شبکه کامپیوتری را تامین می‌کنیم. پیاده سازی شبکه توسط وان سنتر در بالاترین سطح ممکن انجام می شود. ما می‌توانیم شبکه‌ای را به شما ارائه دهیم که مناسب شرایط و نیازهای شما باشد، بنابراین چه در حال نقل مکان به محل جدید هستید یا فقط می‌خواهید شبکه موجود خود را بهبود ببخشید، با ما تماس بگیرید تا در مورد پروژه نصب و راه اندازی شبکه در خدمتتان باشیم. خدمات اجرای شبکه جامع ما شامل سرورها، ذخیره‌سازی، شبکه، امنیت، سرویس های ابری و راه حل‌های بازیابی نسخه پشتیبان شبکه است. ما تخصص لازم برای ارائه خدمات به موقع و با کیفیت را داریم و این کار را ابتدا با نیازسنجی کسب و کار شما انجام می‌دهیم. ما با درک نیازهای امروز و فردای سازمان شما می‌توانیم زیرساخت مناسب را طراحی کنیم تا از ایجاد مشکل در هر مرحله از اجرای شبکه جلوگیری کنیم. ما با بررسی ظرفیت شبکه، پیش بینی رشد در آینده، بررسی موانع امنیتی، بررسی تجهیزات مورد نیاز شبکه و هزاران مسئله ریز و درشت، کسب و کار شما را به آینده می‌بریم.
نصب شبکه و راه اندازی شبکه

فواید همکاری با وان سنتر

مشاوره و ارائه راهکار پیشرو از مهمترین خدمات شرکت وان سنتر به سازمان‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها است. متخصصان ما در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه مشاوره و رفع نیازهای شما در راستای خدمات نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری هستند. ما اهداف خود را مطابق با نیازهای شما تدوین کرده‌ایم و مأموریت خود را بر این اصل استوار نمودیم که چشم انداز موفق یک کسب و کار به ارائه زیر ساخت‌های قوی و متناسب با ارزش‌های امروز و آینده وابسته است.

ارائه بالاترین کیفیت

از بررسی و نیازسنجی گرفته تا نصب و پایان پروژه، وان سنتر در هر مرحله از نصب و پیاده سازی شبکه همراه شماست. در پایان پروژه، شما یک سیستم شبکه کاملاً تست شده و مطابق با استانداردهای روز را خواهید داشت. کیفیت بالای خدمات، شما از مشکلات دور نگه خواهد داشت.

پشتیبانی ۲۴/۷

سیستم پشتیبانی ما در تمام ایران منحصر به فرد است. کارشناسان ما در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و نیازهای شماست. حتی اگر ساعت ۵ صبح هم هم با ما تماس بگیرید، مشکلات شما را به سرعت برطرف می‌کنیم.

همکاری با کلیه سازمان‌ها

ما با سازمان ها و کسب و کارهای مختلفی همکاری می‌کنیم. خدمات نصب و راه اندازی شبکه در وان سنتر برای مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها، کارخانه‌جات و واحدهای تولیدی، بیمارستان ها و درمانگاه‌ها، هتل‌ها و مهمانسراها، برج‌ها و منازل مسکونی و همچنین نصـب و راه اندازی شبکه بین شعب مرکزی و دفاتر است.

مزایای راه اندازی شبکه برای شرکت ها

کاهش هزینه ها

استفاده همزمان چندین نفر از یک نرم افزار یا سخت افزار، به اشتراک گذاری برنامه ها و سخت افزارها باعث کاهش هزینه های سازمانی می‌شود.

دسترسی آسان به داده ها

با داشتن شبکه دیگر نیازی نیست که کارمندان برای دریافت اطلاعات به سیستم های هم مراجعه کنند. با اشتراگ گذاری داده ها این مشکل به راحتی حل شده.

امنیت اطلاعات

مهمترین مزیت شبکه جلوگیری از به هدر رفتن اطلاعات است. استفاده از چندین نسخه یکسان از یک نرم افزار بر روی سیستم های کامپیوتری متفاوت با استفاده از شبکه باعث افزایش اطمینان آن نرم افزار می‌شود.

اشتراک منابع

با داشتن شبکه دیگر نیازی نیست که کارمندان برای دریافت اطلاعات به سیستم های هم مراجعه کنند. با اشتراگ گذاری داده ها این مشکل به راحتی حل شده.

بروز بودن اطلاعات

با اتصال آنی به سیستم های تولید اطلاعات می‌توان همیشه اطلاعات بروزی در دسترس داشت.

قابلیت توسعه

شبکه های کامپیوتری این قابلیت را دارند که بدون تغییر در ساختار سیستم توسعه یابند و تبدیل به یک شبکه بزرگتر شود.

جمع بندی

پس برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به آن ارائه دهیم، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم که کاملاً رایگان است. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری‌تان را در اختیار شما بگذارد.
ضمن اینکه تیم فنی و فروش ما آماده هستند تا هر زمانی احساس نیاز کردید به شما مشاوره رایگان بدهند. می‌توانید با ما تماس بگیرید یا شماره تماستان را برایمان بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.