راه اندازی ویپ | نصب ویپ | پشتیبانی ویپ | VOIP توسط متخصصان حرفه ای

رتباطات تلفنی جزو ارکان اصلی تداوم در کسب و کار است. اما مدیران آینده نگر که به دنبال توسعه و ترقی کسب و کار هستند، راهکاری نیاز دارند که امکاناتی فراتر از سیستمهای سنتی تلفنی را برای آنها فراهم آورد. در دو دهه اخیر تلفن تحت شبکه (VoIP) ابزاری جدانشدنی در کسب و کارهای هوشمند بوده است و بدون تردید یکی از وجوه تمایز کسب و کارهای پیشتاز، استفاده از این راهکار است. تلفن تحت شبکه (VoIP) امکاناتی را مهیا می سازد که نه تنها تامین کننده تداوم در کسب و کار است بلکه پیشرفت و افزایش بهره وری را در آن فراهم می آورد.

تلفن های تحت شبکه (VoIP) چیست؟

تلفن تحت شبکه با علامت اختصاری VoIP یک فناوری است که از طریق آن پیام های صوتی می‌توانند در شبکه های پروتکل اینترنتی (IP) مانند اینترنت ارتباط برقرار کنند. این فناوری مانند یک سرویس تلفنی با استفاده از اینترنت به جای سرویس تلفنی سنتی عمل می کند. تلفن تحت شبکه (VOIP) ، نرخ های پائین تری درمقایسه ‌با بسیاری از شرکت های تلفنی ارائه می کنند. یک اتصال باند گستر باکیفیت خوب می تواند یک پیش نیاز برای اجرای بی دردسر سرویس باشد.

مزایای تلفن های تحت شبکه (VoIP) :

شماره تلفن های شخصی را بصورت محرمانه نگه دارید.
شما می توانید تلفن کاری خود را با خودتان به هرجا ببرید.
VoIP میزبان در هزینه های کسب و کار صرفه جویی می کند.
نصب، تنظیم و نگهداری تلفن تحت شبکه (VoIP) آسان است.
با استفاده از امکانات کاربرپسند، بهره وری کار خود را افزایش دهید.
از تماس های تصویری و کنفرانس های ویدیویی پشتیبانی می کند.
تلفن تحت شبکه (VoIP) با سایر سیستم های کسب و کار تلفیق می گردد.

امکانات تلفن های تلفن تحت شبکه (VoIP)

سیستم تلفن ( Phone System)

ویژگی های کسب و کار (Business Features)

مدیریت آنلاین (Online Administration)

ویژگی های همکاری (Collaboration features)

تلفن تحت شبکه ویپ برای شرکت های کوچک و متوسط

پیش از آغاز جستجو به دنبال پروتکل موردنظر خود، یک پژوهش و برنامه‌ی اجرایی تهیه کنید تا با استناد به آن بتوانید، فرآیند پیش رویتان را تسهیل نموده و بهترین تصمیم ممکن را برای کسب و کارتان اتخاذ کنید. چند نکته و توصیه‌ی راهنما جهت پیاده‌سازی تلفن تحت شبکه (VoIP) در شرکت یا سازمان به شما معرفی می‌کنیم:

نیازمندی‌های شبکه را شناسایی کنید:

کیفیت تماس‌های مبتنی بر تلفن تحت شبکه (VoIP)، به پهنای باند اینترنت و همچنین زیرساخت شبکه وابسته است. سرعت پایین اینترنت، فعالیت‌های اینترنتی که پهنای باند زیادی را به خود اختصاص می‌دهند، کیفیت تماس را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.شما میتوانید برای انجام تست های لازم از آنالیز فنی ما استفاده کنید .

برای مدیریت روزانه‌ی شبکه، از متخصصان پشتیبانی شبکه کمک بگیرید:

از آنجاییکه زیرساخت شبکه و اتصال اینترنت در سازمان یا شرکت شما می‌توانند بر کیفیت تماس‌های مبتنی بر تلفن تحت شبکه تأثیر داشته باشند، شما باید تعدادی متخصص و کارشناس حرفه‌ای را برای نظارت و مدیریت شبکه محلی (LAN) دفتر کار خود داشته باشید. البته مسلم است که پیشنهاد ما همیشه برون سپاری خدمات شبکه به شرکت های پشتیبانی شبکه است. این شرکت ها، علاوه بر بهینه‌سازی شبکه به جهت برقراری و دریافت تماس‌های باکیفیت، به شما اطمینان می‌دهند که روترها و تلفن‌های مبتنی بر تلفن VoIP و همچنین دیگر دستگاه‌های متصل به اینترنت، در برابر کاربران خارجی و افراد متفرقه ایمن هستند.

جمع بندی

با فراگیر شدن استفاده از ابزارها و راهکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، و نفوذ آنها به تمام لایه های کسب و کار، کمتر شرکتی را می توان یافت که بستر شبکه کامپیوتری در فضای کسب و کار خود نداشته باشد. این بستر شبکه بسته به ابعاد کسب و کار می تواند از یک شبکه داخلی کوچک تا ارتباط شبکه ای بین دفاتر یک شرکت بزرگ، متغیر باشد.
تلفن تحت شبکه (VoIP)، همانطور که از نام آن می توان حدس زد، از بستر انتقال داده جهت انتقال صدا استفاده می کند
ما در وان سنتر برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به او ارائه دهیم و زیرساخت شبکه را طوری مهیا کنیم که در آینده به کمترین مشکل بر بخورد، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم که کاملاً رایگان است. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری شما را در اختیارتان بگذارد.
ضمن اینکه تیم فنی و فروش ما آماده هستند تا هر زمانی احساس نیاز کردید به شما مشاوره رایگان بدهند. می‌توانید با ما تماس بگیرید یا شماره‌ تلفنتان را برای ما بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.

سوالات متداول

بله، ویپ هم همانند سایر خدمات شبکه نیاز به پشتیبان گیری دارد و بنا به نیاز سازمان ممکن است تلفنی کم یا زیاد شود، ایجاد صف انتظار، تغییر تلفن گویا و… همگی نیاز به یک کارشناس متخصص در زمینه ویپ دارد

بله با همه نوع (مانند سیپ ترانک ، خطوط ثابت شهری ، خطوط ۵ رقمی و…) سازگاری دارد

اگر از خطوط ثابت استفاده شود نیاز بهGetway و اگر از سیپ ترانک استفاده شود نیاز به مودم مخصوص آن دارد. برای نصب سرویس ویپ هم به یک سرور نیاز داریم

بله، وان سنتر خدمات مربوط به نصب و راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپ را( به صورت پروژه ای)جدا از سایر خدمات پشتیبانی شبکه نیز انجام میدهد

شماره تماس

6092 9000 (بدون کد)

ایمیل

info@onecenter.ir