راه اندازی و پشتیبانی ایمیل سرور سازمانی

یکی از شاخصه های بارز کسب و کار های موفق میزان بهره وری و بازدهی فعالیت هایشان می‌باشد.
مدیران کاردان به خوبی می دانند که پیشرفت کسب و کارشان رابطه مستقیمی با میزان افزایش این بهره وری و بازدهی دارد. بنابراین صاحبان کسب و کاری که به دنبال راه کارهایی برای تحقق پیشرفت کسب و کارشان هستند، ما به انها سرویس ایمیل سازمانی که یکی از راه کارها برای بهبود فعالیت و مکاتبات بین سازمانی و درون سازمانی می باشد، پیشنهاد می دهیم.
ایمیل سازمانی با سازگاری که با برنامه ی Outlook دارد، قادر است Outlook را تبدیل به یک اتوماسیون اداری برای یک شرکت یا سازمان کند. با ایمیل سازمانی به راحتی قادر خواهید بود وظایف کاری هر یک از همکاران و کارمندان خود را به آنها تخصیص دهید و میزان پیشرفت کار و اتمام آن وظایف را بررسی نمایید.

مزایای استفاده از ایمیل سازمانی

صرفه‌جویی در زمان با ایمیل سرور اختصاصی
به اشتراک گذاری و اطلاع از تقویم کاری پرسنل و وظایف آنها
به اشتراک گذاری و اطلاع از وضعیت مکان هایی مانند اتاق جلسات
تعیین فضای ذخیره سازی اطلاعات برای عموم پرسنل و یا واحد های مختلف
اطمینان از انجام امور توسط پرسنل با اختصاص، زمانبندی، یادآوری و پیگیری آنها
انجام مکاتبات بدون محدودیت در تعداد کاربران، تعداد ایمیل ها، حجم پیوست ها
دسته بندی مرکزی اطلاعات تماس پرسنل، مخاطبین، مشتریان و شرکای تجاری، و تعیین سطوح دسترسی

امکانات ایمیل سازمانی

امکانات ایمیل سرور سازمانی را می‌توان به این صورت ذکر کرد:
دسترسی به کلیه امکانات این ابزار در خارج از سازمان
رمز نگاری کلیه مکاتبات و تعاملات و اطمینان از امنیت آنها
حذف اتوماتیک ایمیل هایی که دارای ضمائم مخرب مانند ویروس و بدافزار هستند
دسترسی از طریق مرورگر وب، برنامه اوتلوک، موبایل های هوشمند و تبلت ها، به کلیه امکانات
اعمال سیاست گذاری مدیران یک مجموعه در سرویس ایمیل سازمان خود، مانند:

خدمات راه اندازی ایمیل سرور وان سنتر چگونه نجام میشود؟

وان سنتر برای راه اندازی mail server exchange تمام استاندار های لازم را فراهم میکند و پس از انجام آنالیز های اولیه توسط کارشناسان وان سنتر ، اقدامات زیر را انجام میدهد:

تحلیل و بررسی

همانطور که ذکر کردیم، قبل از شروع پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی کارشناسان وان سنتر با بازدید از محل سازمان و بررسی نیازها، تجهیزات و کامپیوتر های تحت شبکه آن، بهترین راهکار متناسب با نیاز های سازمان را برای راه اندازی ایمیل سرور پیشنهاد میدهند؛ همچنین تمام بستر های مورد نیاز سازمان را تجزیه و تحلیل میکنند
Asset 1

پیاده سازی

همانطور که ذکر کردیم، قبل از شروع پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی کارشناسان وان سنتر با بازدید از محل سازمان و بررسی نیازها، تجهیزات و کامپیوتر های تحت شبکه آن، بهترین راهکار متناسب با نیاز های سازمان را برای راه اندازی ایمیل سرور پیشنهاد میدهند؛ همچنین تمام بستر های مورد نیاز سازمان را تجزیه و تحلیل میکنند
Asset 2

اجرای انتظارات مدیران

در هنگام راه اندازی ایمیل سرور همواره سعی بر این است تا تمامی خواسته های مدیران سازمان اجرا شود، امکاناتی نظیر کنترل و و نظارت ایمیل ها، اشتراک گذاری فایل ها، گروه‌بندی کردن کاربران، تعیین دسترسی آنها، فیلترینگ ایمیل ها وموارد دیگری که مدنظر مدیران است ، لحاظ خواهد شد .
Asset 3

گزارش دهی

وان سنتر همواره خدمات خود را همراه با گزارش های مستند و دقیق ، تکمیل میکند؛ مانند سایر خدمات شبکه که توسط وان سنتر انجام میشود، پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی نیز همراه با ارائه گزارش های جامع ، در حین انجام پروژه و بعد از اتمام کار، میباشد
Asset 4

جمع بندی

یکی از راهکارهایی که صاحبان کسب و کار با بهره بردن از آن می توانند شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشند، سرویس ایمیل سازمانی است. سرویس ایمیل سازمانی یک ارتباط کم هزینه و با سرعت بسیار بالا را برای ارتباطات درون سازمانی و بیرون سازمانی فراهم می کند.
ما در وان سنتر برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به او ارائه دهیم و زیرساخت شبکه را طوری مهیا کنیم که در آینده به کمترین مشکل بر بخورد، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری شما را در اختیارتان بگذارد.
ضمن اینکه تیم فنی و فروش ما آماده هستند تا هر زمانی احساس نیاز کردید به شما مشاوره بدهند. می‌توانید با ما تماس بگیرید یا شماره‌ تلفنتان را برای ما بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم

سوالات متداول

بله. برای راه اندازی ایمیل سرور نیازی نیست که شما از سایر خدمات شبکه وان سنتر هم استفاده کنید؛ این کار به صورت یک پروژه جداگانه نیز انجام میشود.

هزینه پیاده سازی ایمیل سرور سازمانی ارتباط مستقیمی با ویژگی های ایمیل سرور و همچنین پیچیدگی طراحی میل سرور و حتی پیشنیاز های راه اندازی میل سرور دارد؛ پس بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با آنالیزی که انجام میدهند، هزینه‌ی دقیقی به شما بدهند.

بله