راه اندازی و پشتیبانی Skype for Business

دغدغه فکری اکثر صاحبان کسب و کار، سرعت بخشیدن به تعاملات درون سازمانی، ارتباط با مشتریان و حتی شرکای تجاری می باشد. به نوعی در دسترس بودن و در سریع ترین زمان ممکن ارتباط برقرار کردن با آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
این روز‌ها که بحث دورکاری داغ است، پیام رسان سازمانی میتواند نقش به سزایی در کسب و کارها داشته باشد.
در واقع تحقق این سرعت در تعاملات و ارتباطات باعث پیشرفت در کسب و کار، می شود.

یکی از سرویس هایی که می تواند به این دغدغه فکری صاحبان کسب و کار کمک کند، استفاده از Skype for Business است. با راه اندازی آن در هر زمان و هر مکان با کارمندان، شرکای تجاری و مشتریان خود در ارتباط باشید. همچنین تعاملات سازمانی و اداری را خیلی راحتر و آسانتر انجام دهید.

Skype for Business شبکه ارتباطی منسجمی است که در حوزه تجارت بسیار مفید و پرکاربر واقع شده است و به دلایل مختلفی می‌تواند برای یک کسب و کار شرایط مناسبی را برای رسیدن به اهداف فراهم کند و بنابراین وجود این امکان برای یک سازمان ضروری به نظر میرسد.

امکانات و مزایا استفاده از Skype for Business

پیام فوری
تماس تلفنی
آرشیو کردن
تماس کنفرانسی
قابلیت رای گیری
نشان دادن افراد آنلاین
اشتراک گذاری صفحه و انجام کار گروهی

خدمات نصب و راه اندازی Skype for Business وان سنتر چگونه نجام میشود؟

نصب و راه اندازی اسکایپ فور بیزیس فرآیند سختی نیست. اما اگر به دنبال بازدهی بهتر و بیشتر
میباشید، بهتر است که راه اندازی آن را به کارشناسان شبکه بسپارید.
مراحل نصب و راه اندازی اسکایپ فور بیزنس :

ارزیابی اولیه :

در ابتدای کار کارشناسان وان سنتر با بررسی نیاز ها و سرورهای سازمان، بهترین راهکار برای نصب و راه اندازی Skype for Business را در اختیار شما قرار میدهند.
arzyabi

تامین تجهیزات و منابع سخت افزاری و آماده سازی بستر نرم افزاری :

پیش از نصب و راه اندازی اسکایپ فور بیزینس نیاز به زیرساخت ها و تجهیزات سخت افزاری است. سپس نوبت به بررسی سایر سیستم های نرم افزاری میرسد. برای مثال ارتباط اسکایپ با Microsoft exchange وهمینطور ارتباط آن با سیستم ویپ .
tajhizat

پیاده سازی :

بعد از گذراندن مراحل بالا Skype for Business طبق انتظارات مدیران نصب شده و قابل اجراست.
piadesazi

گزارش دهی

وان سنتر همواره خدمات خود را همراه با گزارش های مستند و دقیق ، تکمیل میکند. مانند سایر خدمات شبکه که توسط وان سنتر انجام میشود، پروژه راه اندازی Skype for Business نیز همراه با ارائه گزارش های جامع ، در حین انجام پروژه و بعد از اتمام کار، میباشد. در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان وان سنتر در کنار شما هستند.
gozaresh

مزایا :

رابط کاربری ساده
صرفه جویی اقتصادی
ایجاد فرصت دورکاری برای کارکنان
مجهز بودن اسکایپ فور بیزینس به سرویس‌‌های ابری
امکان استفاده به صورت درون سازمانی حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت

جمع بندی

یکی از راهکارهایی که صاحبان کسب و کار با بهره بردن از آن می توانند شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشند، استفاده از Skype for Business است. اسکایپ فور بیزینس یک پیام رسان سازمانی کم هزینه و با سرعت بسیار بالاست که برای ارتباطات درون سازمانی و بیرون سازمانی بسیار مناسب است.
ما در وان سنتر برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به او ارائه دهیم و زیرساخت شبکه را طوری مهیا کنیم که در آینده به کمترین مشکل بر بخورد، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری شما را در اختیارتان بگذارد.
ضمن اینکه تیم فنی و فروش ما آماده هستند تا هر زمانی احساس نیاز کردید به شما مشاوره بدهند. می‌توانید با ما تماس بگیرید یا شماره‌ تلفنتان را برای ما بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.

سوالات متداول

بله، شما میتوانید نصب و راه اندازی اسکایپ فور بیزینس را به صورت یک پروژه جدا از پشتیبانی شبکه درخواست کنید.

بله، Skype بر روی بستر اینترنت کار می کند و یک نرم افزار عمومی است که برای عموم مردم دنیا ساخته شده است. اما نرم افزار Skype for Business در شبکه داخلی نصب و راه اندازی می شود و همچنین برای اهداف ارتباطی درون سازمانی و تجاری به کار می رود.در حالت کلی امکانات و feature های اسکایپ فور بیزینس بسیار کاملتر از Skype می باشد.

 بله، با توجه به گستردگی شرکت، تعداد کاربران و… به تجهیزات سروری نیاز داریم ، همچنین اینترنت مورد استفاده برای اسکایپ فور بیزینس نیز باید از سرعت بالایی برخوردار باشد

شماره تماس

6092 9000 (بدون کد)

ایمیل

info@onecenter.ir