شماره تماس
6092 9000 (بدون کد)
پشتیبانی شبکههای کامپیوتری به مفهوم نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه در بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری میباشد. داشتن یک تیم پشتیبان شبکه در دنیای امروزی یک امر کاملا ضروری محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکههای کامپیوتری سر و کار دارد و اگر به درستی و در مدت زمان کوتاهی ارئه نشود، خسارتهای جبران ناپذیری برای سازمان به دنبال خواهد داشت.
وان سنتر ، ارائه دهندهی خدمات پشتیبانی شبکه در تهران ، از اهمیت این موضوع به خوبی واقف است و دائما درحال ارتقای دانش تیم مهندسی خود متناسب با علم روز میباشد تا بتواند با ارائهی خدمات متمایز و مشاورههای تخصصی و به موقع ، از مشکلات کامپیوتری و شبکه پیشگیری کرده و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت آن را برطرف سازد.
شرکت خدماتی پشتیبانی وان سنتر با داشتن سابقه زیادی در این زمینه تعهد میدهد همواره مناسبترین و به صرفهترین استراتژیها را برای جلوگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت سازمان شما پیاده سازی کند. تیم مهندسی و کارشناسان وان سنتر از بهترین مهندسان بوده و همگی دارای تحصیلات آکادمیک و مدارک شبکه میباشند. وان سنتر خدمات باکیفیت را بر اساس تجارب این چند ساله ارائه میدهد و در نهایت آرامش کامل را برای تک تک افراد شرکت شما فراهم میکند تا با خیال راحت بر کسب و کار و تجارت خود تمرکز داشته باشید.
اگر هر کدام از موارد بالا دغدغه شماست، نیاز به یک یا چند کارشناس شبکه در حوزه فناوری اطلاعات دارید. چنانچه تصمیم شما سپردن این وظیفه به یک شرکت پشتیبانی شبکه است، همراه ما باشید تا قبل از تصمیمگیری، راهنماییتان کنیم.
دلیلش ساده است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها، سرورها و نرمافزارهای مالی و اداری به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است. خطرات ویروسها و عدم پشتیبانگیری از اطلاعات حیاتی شرکت هم که جای خودش را دارد و ممکن است حتی حیات کسب و کار شما را به خطر بیندازد.
شرکتها همه تلاش خود را میکنند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسبوکارشان نشود.
این تلاش مداوم در قالب پشتیبانی و نگهداری شبکه تعریف میشود. هر چه حساسیت شما در انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه بیشتر باشد، دغدغههای مرتبط با این حوزه نیز کاهش مییابد.
شرکت وان سنتر با تجربهای ۱۲ ساله، با مهمترین نگرانیهای شما آشناست. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.
در بیشتر موارد، فقط با ارسال تیکت یا یک تماس تلفنی، می توان مشکلات مربوط به کامپیوتر و سرور را حل کرد. بسیاری از مسائل را میتوان از راه دور به وسیله ابزارهای عیب یابی از راه دور حل کرد. سوال خود را بپرسید، پاسختان را دریافت کنید و سپس به کار برگردید. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، اجازه دسترسی از خارج را به متخصصان ما دهید، و بگذارید مشکلتان را حل کنند.
ما همچنین میتوانیم طی یک برنامه مدون در شرکت شما حضور پیدا کنیم و به فعالیتهایی که از راه دور امکان انجام نداشتهاند، عمل کنیم.
اگر در اعماق فضا یا اعماق دریا کار می کنید، یا به عبارت دیگر، اگر برای ناسا یا جیمز کامرون کار می کنید، احتمالا نیازهای سازمان شما منحصر به فرد خواهد بود. تکنولوژیهای زیر ساختی برای بسیاری از سازمانها مشابه است. در هر حوزه ای که باشید، نیازمند یک شبکه پایدار، دستگاه های قابل اعتماد ، برنامهها و فضای ذخیره سازی امن خواهید بود. اگر این ها به درستی کار نکنند، کارکنان شما نمی توانند وظایفشان را انجام دهند.
پرسنل IT شما ممکن است سخت افزار ها و نرم افزارها را با آزمون و خطا تست کند. یا میتوانید نیازهای IT خود را به یک شرکت خدمات شبکه برون سپاری کنید تا راه حل های استاندارد و آزمایش شده را برای شما اجرا نماید.
قطعا نه. اگر شما کارفرما هستید پس هنوز کنترل در دست شماست. اما این بدان معنا هم نیست که همه چیز بدون مشکل خواهد بود.
احتمالا شرکت شما در حال حاضر نیز از خدمات پیمانکاران خارج از سازمان استفاده می کند. یک آژانس هواپیمایی را در نظر بگیرید، آژانس برای خدمات خود به شرکت های هواپیمایی و فرودگاهها متکی هستید. آژانس های کمی هستند که دارای ناوگان هوایی، هواپیما و فرودگاه خودشان باشند.
حال اگر آژانسی دریابد که یکی از این تامین کنندگان چندین بار در خدماتش خطا داشته است، آن را عوض میکند. این دقیقا همان کنترلی است که شما وقتی از سرویسهای وان سنتر استفاده می کنید میتوانید اعمال کنید:
زمانی که پیمانکار نتواند نیازهای شما و انتظاراتتان را پاسخ دهد، آن را عوض میکنید.
بله، شما احتمالا می توانید:
اما همه این راه حل ها به شما دقیقا همان چیز را می دهند: کمتر
با برون سپاری نیاز های IT خود به یک شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه، شما از مزیت تجربه و دانش آنها بهره میبرید. بخش های استراتژیک خود را در داخل سازمان نگه دارید و تمام وظایف دیگر را برون سپاری کنید.
سابقه فعالیت شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه مد نظر چه مدتی است؟ و آیا این سابقه قابل استعلام است؟ مثلاً از اداره ثبت و یا مشتریان قدیمی. ما با بیش از یک دهه فعالیت به شما اطمینان میدهیم که تجربه کافی در این حوزه را داریم.
تنوع قیمتی هم نکتهای است که نباید از آن غافل شد. این تنوع قیمت، از تنوع سرویسی که پیمانکار میتواند به شما ارائه بدهد، نشات میگیرد. لزوما به دنبال قیمت پایین نباشید. کیفیت بالای خدمات نیاز به کارشناسان خبره و گران دارد.
تنوع و تعداد مشتریان هم از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه فقط به شرکت های کوچک سرویس میدهند یا فقط به شرکت های بزرگ، یا هر دو. همچنین مکان تماس با مشتریان پیمانکار برای اطمینان از کیفیت سرویس و رضایت آنها از پیمانکار است.
از تنوع در نوع کسب و کار مشتریان پیمانکار غافل نشوید. هر چه تنوع شرکتها بیشتر باشد، یعنی پیمانکار با انواع کسب و کارها و دغدغههای آنها آشناتر است. مثلا شرکتهای تولیدی، بازرگانی، خدماتی و …
اهمیت تعداد کارشناسان پیمانکار شاید در ابتدا به نظر نرسد. اما قطعا تمایل ندارید که با سپردن این کار به پیمانکاری با کارشناسان کم و دانش محدود، کسب و کارتان را به خطر بندازید.
انواع سرویسهایی که پیمانکار میتواند ارائه بدهد نیز موضوع مهمی است. آیا فقط سرویس غیرحضوری میدهند، یا سرویس نیمه وقت یا سرویس تمام وقت. و یا امکان ارائه تمام این سرویسها را دارند.
به شما حق میدهیم که این اولین سوالتان باشد و از جواب دادن هم طفره نمیرویم. هزینه های نگهداری شبکه و نصب و راه اندازی آن بر اساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه و زیرساخت هر مشتری متغیر است.
به عنوان مثال، خدمات ۲۴×۷ از خدمات فقط در ساعات اداری گرانتر است. هر چه شبکه شما و سرویسهای مورد نیازتان بیشتر و پیچیدهتر باشد، نیروی متخصصتری نیاز دارید و هزینه های خدمات به شما بیشتر خواهد شد؛ مثلا مدیریت روتر سیسکو از روتر میکروتیک، یا سرور اچ پی از سرور سوپرمایکرو نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد. اینکه آنتی ویروس مرکزی دارید، از مجازی سازی سرور استفاده میکنید، ارتباط بین سوییچها از طریق فیبر نوری است، یا بستر تلفنی شما ویپ (VoIP) است نیز در قیمت خدمات تاثیر گذار است. ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود. اما برای اینکه حدود قیمت را بدانید، تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه از ساعتی ۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است. ما به جزئیات در مورد تعرفه پشتیبانی شبکه صحبت کردهایم، پس پیشنهاد میکنیم که آن را هم مطالعه کنید.قرارداد پشتیبانی شبکه یک سند حقوقیست که بین شما به عنوان کارفرما و وان سنتر به عنوان پیمانکار منعقد میشود.
این سند به غیر از مواردی مثل طرفین قرارداد، مدت قرارداد، مبلغ و شرایط فسخ، میبایست شامل چند بند مهم هم باشد. در زیر به صورت خلاصه به چند مورد اون اشاره میکنیم:
قراردادهای غیرحضوری ما شامل خدمات ریموتی یا تلفنی میشه. در صورتی که با ما چنین قراردادی امضا کنید، ضمن خدمات ریموتی، کارشناسان ما ماهانه ساعاتی رو هم در محل شرکت شما حضور پیدا میکنن تا مسائلی که به صورت ریموتی قابل حل نبوده رو برطرف کنن.
در مورد میزان این ساعات میتونید خودتون با انتخاب پکیج مناسب تصمیم بگیرید و اگر برای این انتخاب نیاز به مشورت داشتید ما در کنارتون هستیم.
اگر حجم یا شرایط کارتون به نحوی باشه که به صورت ریموتی نشه انجامش داد، ولی نیازی هم به کارشناس مقیم تماموقت نداشته باشید، میتونید از خدمات ساعتی پیراسیس استفاده کنید.
به این صورت که کارشناسان ما هر هفته ساعات مشخصی رو در شرکت شما حضور پیدا میکنن. البته در صورتی که با ما قرارداد خدمات ساعتی داشته باشید، همچنان بهتون خدمات ریموتی هم ارائه میکنیم و دغدغهای بابت زمانهایی که کارشناس در محل شرکت شما حضور نداره، نخواهید داشت.
در خدمات تماموقت همیشه یک یا چند کارشناس پیراسیس در محل شرکت شما حضور خواهند داشت. در عین حال بر اساس پکیجهای مختلف این خدمات، میتونید مانیتورینگ ۲۴ ساعته رو هم در قراردادتون داشته باشید.
این نوع قرارداد مناسب شرکتهاییه که تعداد کاربر بالایی دارن یا حساسیت کارشون در حدیه که کمترین اختلالات شبکه هم در اونها پذیرفته نیست.
اگر در سازمانتان به هر طریقی از اینترنت، شبکه و کامپیوتر استفاده میکنید پشتیبانی شبکه میتواند فعالیتتان را تسهیل و تسریع کند. ما به طیف وسیعی از کسب و کارها در شهر تهران خدمات ارائه میدهیم. شرکتهایی از ۵ کاربر تا ۴۰۰ کاربر. کسب و کار مشتریان ما از تولیدی و خدماتی، تا بازرگانی و آموزشی، متنوع است.
تنها استثنا این است که سازمان شما آنقدر بزرگ است که بیش از ۵۰۰ کامپیوتر در آن استفاده میشود. در این صورت پیشنهاد ما این است که خودتان دپارتمان IT داشته باشید. البته در دنیا حتی سازمانهایی به این بزرگی هم پشتیبانی شبکه را برونسپاری میکنند. در این مورد خاص، ما میتوانیم به عنوان مشاور در کنار شما حضور داشته باشیم.
کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا به تمام سوالات شما با شفافیت کامل پاسخ دهند.
چون در نهایت به صرفهتر و منطقیتر است. به برخی از آنها در ادامه اشاره میکنیم:
انواع خدماتی که ارائه میکنید چیست؟
ما سرویسهای متنوعی برای انواع شرکتها داریم. این سرویسها بسته به اندازه شرکت و تنوع و پیچیدگی سرویس ارائه شده، میتواند به صورت از راه دور، ساعتی و تمام وقت باشد. کارشناسان فنی و فروش ما با اتکا به تجربه ۱۰ ساله، مناسبترین نوع سرویس را به شما پیشنهاد میدهند.
آیا اطلاعات ما نزد شما محرمانه میماند؟
ما یک شرکت قانونی، عضو انجمن صنفی رایانهای کشور و دارای رتبه بالای انفورماتیک هستیم. قراداد ما با شما کاملا حقوقی و دارای بندِ جامع تعهد به عدم افشای اطلاعات محرمانه یا NDA است. اگر با ما هم قرارداد نمیبندید، پیمانکار خود را ملزم به گنجاندن این بند در قرارداد فیمابین کنید.
مشتریان شما چه شرکتهایی هستند؟
طیف وسیعی از کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی مشتری ما هستند. تعداد کاربران این شرکتها از ۱۰ تا ۶۰۰ نفر متغیر است. اطلاعات تماس مشتریان ما در هر زمان که اراده کنید در اختیار شما قرار میگیرد تا تعهد و کیفیت خدمات ما را از آنها جویا شوید.
اگر در زمانی که کارشناس پشتیبانی شبکه در شرکت حضور ندارد به مشکل برخوردیم، این مشکل چطور حل میشود؟
کارشناسان پیراسیس در زمانی که در محل شرکت شما حضور ندارند، از طریق ریموت مشکلات شما را حل میکنند. بیشتر مشکلات به همین طریق قابل رفع هستند، به جز مشکلات سختافزاری، که وقتی تماس میگیرید، کارشناس در اولین فرصت خودش را به محل شرکت شما میرساند.
قراردادهای پشتیبانی شبکه چند وقته هستند؟
معمولاً قراردادهای پشتیبانی شبکه یک ساله هستند. ما در پیراسیس با مشتریهای جدیدمان ابتدا برای یک دوره ۳ ماهه قرارداد امضا میکنیم تا جزئیات همکاری بهتر و بیشتر مشخص شود و بعد از آن این قرارداد را برای ۹ ماه آینده تمدید میکنیم. ولی در نهایت در هر زمان از قرارداد که مشتری بخواهد آن را فسخ کند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.
آیا به کمک پشتیبان شبکه میتوان اطلاعات سازمانی را طوری دستهبندی کرد که دسترسیهای افراد به اطلاعات مدیریتشده و محدود باشد؟
بله، میتوان هر سطحی از محدودیت را برای افراد مختلف تعیین کرد. این محدودیتها توسط مدیران ارشد شرکت سیاستگذاری شده و توسط ابزارهای تخصصی پیادهسازی میشود. سطوح دسترسی میتواند از اشخاص تا واحدهای شرکت متغیر باشد. به عنوان مثال، دلیلی ندارد که پرسنل فنی شرکت به اسناد و مدارک واحد مالی دسترسی داشته باشند.
شرکتهای پشتیبانی شبکه مشکلات نرمافزاری مثل نرمافزار حسابداری یا نرمافزار انبار را هم حل میکنند؟
نرمافزارهایی مثل حسابداری و انبار هر کدام پشتیبانی خودشان را دارند. به طور کلی پشتیبانی از این نرمافزارها خارج از محدوده وظایف وان سنتر است. با این حال کارشناسان پیراسیس سعی میکنند با تعامل با شرکت ارائهدهنده نرمافزار، مشکلات آن را هم حل کنند.
اگر در خارج از ساعات اداری شبکه کامپیوتری به مشکل برخورد باید چه کار کنیم؟
شماره تماس کارشناس شبکه در اختیار شما قرار میگیرد تا اگر خارج از ساعات اداری هم مشکلی پیش آمد بتوانید به سرعت به کارشناس دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان مشکل حل شود. این سرویس به عنوان خدمات ۲۴×۷ شناخته شده و امری ضروری در دریافت پشتیبانی شبکه است.
چقدر طول میکشد تا مشکلات مطرح شده توسط کارشناس شبکه حل شود؟
کاملاً بستگی به پیچیدگی مشکل پیش آمده و میزان اهمیت آن داره. ولی توافقنامه SLA کمک میکند زمان مورد انتظار برای حل مشکلات شبکه شما کمترین مقدار ممکن باشد تا اختلالی در روند کاریتان ایجاد نشود.
آیا با استفاده از پشتیبان شبکه میتوان حجم استفاده کاربران از اینترنت را محدود کرد؟
بله، تقریباً هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. کارشناس پشتیبانی شبکه میتواند کاری کند که به هر کارمند مقدار خاصی از اینترنت اختصاص داده شود… میشود کاری کرد که سرعت دانلود شخص خاصی از یک سطح معین پایینتر نیاید… میشود دانلودها را محدود کرد… و هزار کار دیگر. سیاستگذاری و تصمیمگیری در مورد این محدودیتها توسط مدیران ارشد شرکت انجام میشود و با ابزارهای تخصصی پیادهسازی میشود.
پس برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به آن ارائه دهیم، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم که کاملاً رایگان است. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار میگیرد تا چشماندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتریتان را در اختیار شما بگذارد.
ضمن اینکه تیم فنی و فروش ما آماده هستند تا هر زمانی احساس نیاز کردید به شما مشاوره رایگان بدهند. میتوانید با ما تماس بگیرید یا شماره تماستان را برایمان بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.
6092 9000 (بدون کد)